اجاره ظروف پذیرایی لاکچری امروزه یکی از ارکان مهم برای برگزاری بهترین و تجملاتی ترین مجالس ترحیم به شمار می روند که در لیست بسیاری از افراد از قلم نمی افتد. اصلی ترین بخش از مراسم های ترحیم از گذشته تاکنون پذیرایی است.
پذیرایی با اهداف مختلفی از جمله احترام به مهمانان، خیرات برای شادی روح عزیز درگذشته و بسیاری موارد دیگر انجام می شود. در اکثر مجالس ختم پذیرایی علاوه بر میوه، نوشیدنی، خرما، حلوا وغیره شام را نیز در برمی گیرد.
یکی از بخش های مربوط به پذیرایی شام، میوه وغیره در این مجالس، ظروف هستند. در این مراسم ها امکان استفاده از ظروف منزل، ظروف یکبار مصرف، ملامین وغیره وجود دارد اما اجاره ظروف پذیرایی لوکس یکی از گزینه های منتخب بسیاری از مردم به شمار می رود.
این دسته از افراد قصد دارند مجلل ترین مجالس ترحیم را برای عزیز درگذشته خود برگزار کنند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، باید با این ظروف، هزینه و چگونگی اجاره آن ها آشنا شوید.

آشنایی با اجاره ظروف پذیرایی لاکچری برای مراسم ترحیماجاره ظروف پذیرایی لوکس

مجالس ختم از گذشته تاکنون بر پایه پذیرایی هستند. در واقع اصلی ترین قسمت از این مراسم ها همچون بسیاری از مجالس دیگر، پذیرایی از مهمانان است. پذیرایی در مراسم های ختم شامل انواع میوه، شیرینی، نوشیدنی، حلوا و خرما می شود.
همچنین بسیاری از افراد با سرو ناهار یا شام از مهمانان خود در مجلس ترحیم عزیز درگذشته پذیرایی می کنند. لازمه بهترین پذیرایی مراسم ترحیم علاوه بر تهیه مواد مورد نیاز، استفاده از ظروف مناسب است. اگرچه بسیاری از افراد با ظروف منزل، یکبار مصرف یا ملامین در این مجالس از مهمانان پذیرایی می کنند اما برخی نیز ظروف لاکچری را می پسندند.
زیرا به همان اندازه که تجملات این روزها در برگزاری مجالسی مانند عروسی اهمیت دارد، در برگزاری مراسم های ختم نیز مورد توجه واقع می شود. به همین دلیل افراد زیادی برای برگزاری مجالس ترحیم عزیز درگذشته خود در پذیرایی از ظروف لوکس استفاده می کنند.
ظروفی که تحت عنوان لاکچری شناخته می شوند، ویژگی های به خصوصی دارند که باعث تمایز آن ها با دیگر ظروف می شوند. به همین دلیل قیمت بالایی دارند و بسیاری از افراد اجاره ظروف پذیرایی لاکچری را به خرید ترجیح می دهند.
اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، بهتر است با ویژگی های ظروف لاکچری و لوکس آشنا شوید تا بهترین آن ها را برای مراسم عزیز درگذشته خود اجاره کنید. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند:

ظروفی با گران ترین متریال

ظروف پذیرایی لاکچری به ظروفی گفته می شود که با گران قیمت ترین متریال ها تولید و به بازار عرضه شده اند. با توجه به این موضوع باید بدانید ظروف یکبار مصرف، ملامینی، بلور و حتی برخی از چینی ها و آرکوپال ها جز این دسته قرار نمی گیرند. معمولا لاکچری ترین ظروف کرایه شهرک غرب متریال هایی از جنس چوب، سنگ، مس، برنج، نقره، آب طلا وغیره دارند.

ظروفی با زیباترین و خاص ترین طراحی ها

یکی دیگر از ویژگی های خاص ظروف لاکچری برای پذیرایی، طراحی آن ها است. در این رابطه باید بدانید این دسته از ظروف دارای خاص ترین و در عین حال زیباترین طراحی ها هستند. برخی از آن ها طراحی هایی حکاکی شده دارند و بعضی نیز با چاپ، رنگ یا با استفاده از متریال دیگری شکیل شده اند.
اینکه در زمان اجاره ظروف پذیرایی لاکچری کدام دسته را انتخاب کنید، به سلیقه شما بستگی دارد. ظروف لاکچری حکاکی شده شامل ظروف مسی، نقره و حتی برخی از ظروف شیشه ای می شوند. این درحالی است که برخی از ظروف سنگی، بلور، چینی، سرامیکی وغیره با استفاده از گل های تزیین شده سیلور یا حتی آب طلا زیباتر شده اند.
در این رابطه باید بدانید هر اندازه این ظروف طراحی خاص تری داشته باشند، چشمگیرتر و در عین حال گزینه مناسب تری برای پذیرایی در مراسم های ختم مجلل هستند.

ظروفی مدرن و جدید

ظروف لاکچری برای پذیرایی در مجالس مختلف نسبت به انواع دیگر ظروف بسیار جدید و مدرن هستند. بدین معنا که اگر شما ظرفی را مشاهده کردید که تابه حال مانند آن را ندیده اید، آن جدیدترین و در عین حال لاکچری ترین ظرف محسوب می شود.
بنابراین 

ظروف ست

ویژگی دیگر لاکچری و لوکس ترین ظروف کرایه شهرک این است که به صورت ست هستند. زمانی که شما از ظروف منزل یا دیگر ظروف کرایه ای برای پذیرایی در مراسم ختم عزیز درگذشته خود استفاده کنید، شاید به تعداد مهمانان ظروفی مشابه و ست نداشته باشید.
در واقع در اکثر منازل تنها چند ظرف لاکچری و خاص ممکن است برای پذیرایی پیدا شود. این در حالی است که ظروف لاکچری اجاره ای به صورت ست هستند. یعنی شما یک ست کامل لوکس برای پذیرایی انواع میوه ها، شیرینی ها، نوشیدنی ها و حتی شام را اجاره می کنید.
بدین شکل پذیرایی در مجلس ختم مورد نظر شما به زیباترین و چشمگیرترین شکل ممکن انجام می شود. در این رابطه باید بدانید در تشریفات ترحیم غرب امکان اجاره ظروف پذیرایی خاص با ویژگی های ذکر شده و با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است.

نکات مهم برای اجاره لاکچری ترین ظروف پذیراییاجاره ظروف پذیرایی خاص

برای اجاره ظروف پذیرایی لاکچری علاوه بر ویژگی های این دسته از ظروف باید به نکات مهم دیگری توجه داشته باشید تا بتوانید در مراسم درگذشت عزیز خود با بهترین ظروف از مهمانان پذیرایی کنید. برخی از مهم ترین نکات در این رابطه عبارت هستند از:

بررسی سلامت ظروف

در زمان اجاره ظروف پذیرایی حتما دقت داشته باشید که سلامت ظروف را بررسی کنید. این بررسی بدین معنا است که کلیه ظروف را یکی یکی چک کنید که لب پریدگی، شکستگی، ترک و مشکلاتی از این دست نداشته باشد.
این بررسی به دو دلیل بسیار حائز اهمیت است. شما باید سلامت ظروف مورد نظر را بررسی کنید تا با بهترین ظروف در مراسم ترحیم عزیز درگذشته خود پذیرایی کنید. زیرا استفاده از ظروف لب پر یا شکسته بسیار نامعقول است.
همچنین در بسیاری موارد اگر سلامت ظروف را بررسی نکرده باشید، پس از اجاره و تحویل به مجموعه مربوطه ممکن است آن ها خسارت شکستگی، لب پریدگی و دیگر مشکلات را از شما بخواهند. این در حالی است که شما باعث آسیب به ظروف نبوده اید اما به دلیل عدم بررسی سلامت هنگام اجاره ظروف پذیرایی لاکچری مجبور به پرداخت خسارت خواهید شد.
نکته مهم تر در این رابطه این است که در برخی موارد خسارت کل ست ظروف اجاره شده را باید بپردازید. زیرا بسیاری از این دسته از ظروف پذیرایی خاص و تک هستند و آسیب به یکی از آن ها موجب از بین رفتن ست و هارمونی کل ظروف می شود. چنان که دیگر آن ست قابل استفاده نخواهد بود.

اجاره ظروف به تعداد مهمانان

یکی دیگر از نکات قابل توجه در زمان اجاره ظروف پذیرایی لوکس، اهمیت تناسب تعداد ظروف اجاره ای با تعداد مهمانان است. در واقع پیش از هر گونه اقدام برای اجاره ظروف پذیرایی برای مراسم هایی همچون مجالس ختم باید ابتدا نسبت به بررسی و تعیین تعداد مهمانان اقدام کنید.
سپس تمامی ظروف را متناسب با تعداد مهمانان دعوتی و حاضر در مجالس اجاره کنید تا در زمان پذیرایی با مشکل مواجه نشوید. اگر تعداد مهمانان مراسم ختم عزیز درگذشته شما زیاد است، هیچ جای نگرانی نیست. در تشریفات ترحیم غرب امکان اجاره ظروف پذیرایی لاکچری در هر تعدادی وجود دارد و با محدودیت مواجه نیستید.

اجاره ظروف لاکچری متناسب با نوع پذیرایی

قبل از اینکه بخواهید برای مراسم های ترحیم عزیزی که درگذشته است، ظروف پذیرایی اجاره کنید؛ تصمیم گیری قطعی برای پذیرایی انجام دهید. بدین معنا که تصمیم بگیرید آیا می خواهید به صورت تک به تک از مهمانان با نوشیدنی، میوه، خرما، حلوا وغیره پذیرایی کنید یا به صورت جمعی؟
پذیرایی به صورت جمعی به نوعی از پذیرایی گفته می شود که مواد پذیرایی مانند میوه، شیرینی، خرما، حلوا وغیره را روی میز قرار می دهند. بدین شکل همه مهمانان از خود پذیرایی می کنند. در صورت انتخاب هر یک از این روش ها شما به نوع خاصی از ظروف و تعداد متفاوتی از آن ها نیاز خواهید داشت.
به همین دلیل در صورت اجاره ظروف پذیرایی خاص پیش از تصمیم گیری برای نوع پذیرایی ممکن است با مشکلاتی همچون کمبود ظروف، اجاره ظروف بدون کاربرد وغیره مواجه شوید.

مراجعه به بهترین مجموعه برای اجاره ظروف لوکس پذیرایی

دیگر مسئله حائز اهمیت در زمان اجاره ظروف پذیرایی لاکچری که می توان گفت بیش از موارد دیگر باید به آن توجه داشته باشید، مجموعه ای است که برای اجاره این ظروف به آن مراجعه می کنید. زیرا مرکز تشریفات ترحیمی که برای اجاره ظروف لاکچری به آن مراجعه می کنید، نقش مهمی در این زمینه دارد.
در این رابطه باید بدانید بهترین مجموعه برای اجاره این ظروف دارای ویژگی هایی از جمله موارد زیر است:
• دارای ظروفی تک، خاص، جدید و بسیار لوکس
• دارای تعداد زیاد از هر ست ظروف
• امکان اجاره ظروف برای بیشتر از یک روز
• امکان اجاره ظروف لاکچری به صورت تلفنی یا آنلاین
• اجاره انواع ظروف خاص و لوکس با قیمت مناسب
• و بسیاری موارد دیگر.

هزینه اجاره ظروف پذیرایی خاص و لاکچری چقدر است؟اجاره ظروف پذیرایی لاکچری

با توجه به آنچه درباره ویژگی های تشریفات اجاره دهنده ظروف لاکچری گفته شد، ممکن است برای بسیاری از شما سوالاتی درباره هزینه اجاره این ظروف پیش آمده باشد. به عنوان مثال شاید می پرسید هزینه اجاره ظروف پذیرایی لاکچری چقدر است که ما به مجموعه ای با قیمت مناسب مراجعه کنیم؟
در پاسخ به این سوال باید بدانید هزینه ثابتی برای اجاره این ظروف وجود ندارد. چراکه هزینه اجاره ظروف لاکچری به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر وابسته است:
• جنس و متریال: اینکه ظروفی که اجاره می کنید چه جنسی داشته باشند، می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت اجاره آن ها شود. به عنوان مثال ظروف نقره هزینه بیشتری نسبت به ظروف چوبی یا سنگی دارند.
• تعداد: هرچه تعداد ظروفی که اجاره می کنید بیشتر باشد، هزینه ای که برای اجاره باید بپردازید؛ طبیعتا بیشتر می شود.
• مدت زمان اجاره: هزینه اجاره ظروف لاکچری با مدت زمان اجاره آن ها رابطه مستقیم دارد. بدین معنا که هرچه مدت زمان اجاره بیشتر باشد، هزینه بیشتری متناسب با آن مدت زمان دریافت می شود.
با وجود این ها برخی از مراکز تشریفاتی مانند تشریفات ترحیم غرب با در نظر گرفتن برخی از تخفیفات در مناسبت ها یا شرایط دیگر، هزینه مناسبی را برای اجاره ظروف پذیرایی لاکچری دریافت می کنند.

اجاره ظروف پذیرایی لوکس در تشریفات ترحیم غرب

تشریفات ترحیم غرب یکی از مراکز تشریفاتی در زمینه برگزاری انواع مجالس ختم و ترحیم با خدمات بی نظیر در این راستا در تهران است. در تشریفات ترحیم غرب برای شما شرایطی را فراهم کرده ایم که بدون پرداخت هزینه زیاد برای تهیه ظروف پذیرایی، با هزینه مناسب تر این ظروف را اجاره کنید.
ما انواع ست های ظروف پذیرایی لاکچری و لوکس را تهیه کرده ایم تا با اجاره آن ها مجلسی مجلل و شیک را برای عزیز درگذشته خود برگزار کنید. همچنین برای رفاه حال مشتریان تلاش کرده ایم که مناسب ترین هزینه را برای اجاره این ظروف دریافت کنیم.
علاوه بر این ها باید بدانید اجاره ظروف پذیرایی تنها یکی از خدمات ما در راستای برگزاری مجالس ترحیم است. زیرا ما صفر تا صد برگزاری این مجالس را در هر مکان و زمانی برعهده می گیرید. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین اقدام کنید.

درنتیجه

امروزه یکی از خدمات پرطرفدار برای برگزاری مجالس ترحیم، اجاره ظروف پذیرایی لاکچری است. ظروف لاکچری پذیرایی متریال هایی گران قیمت مانند چوب، سنگ، مس، برنج، نقره وغیره دارند. همچنین این ظروف به صورت ست، با طراحی های خاص و بسیار مدرن هستند.
برای اجاره این ظروف باید به نکات مهمی علاوه بر این ویژگی ها توجه داشته باشید تا در طول پذیرایی در مراسم با مشکل مواجه نشوید. بررسی سلامت ظروف، اجاره ظروف به تعداد مهمانان، اجاره ظروف متناسب با شرایط پذیرایی و مراجعه به بهترین مجموعه برای کرایه این ظروف تنها برخی از این نکات هستند.
یکی از خصوصیات بهترین مراکز تشریفاتی مانند تشریفات ترحیم غرب، اجاره ظروف لاکچری با قیمت مناسب است. زیرا عوامل مختلفی مانند تعداد، متریال، مدت زمان وغیره بر هزینه اجاره این ظروف تاثیر دارند. بنابراین برای اجاره ظروف لوکس با هزینه مناسب همین الان با شماره های موجود تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *