انتخاب نوشیدنی مناسب برای مجلس ترحیم تاثیر زیادی را بر روی برگزاری هر چه بهتر و شکیل مراسم دارد. در اصل، خوراکی ‌های مد نظر برای پذیرایی نیز اهمیت آن را دو برابر خواهد کرد. که مهم ترین نوشیدنی ها برای مراسم، پذیرایی با چای و نسکافه می باشد.

البته استفاده از نوشیدنی در تشریفات ترحیم، بستگی به میزان سرد و گرم بودن هوا نیز دارد. استفاده از نوشیدنی برای پذیرایی مجلس ترحیم، در نگاه اول، یک مورد بسیار ساده به نظر می‌ رسد. ولی نوع نوشیدنی و مناسب بودن آن برای مجلس ختم، یکی از نکات خیلی مهم برای بهره‌ مندی از آن می باشد. که در تشریفات ترحیم غرب بهترین نوشیدنی ها برای پذیرایی استفاده می شود. در این تشریفات پذیرایی با آبمیوه و پذیرایی با قهوه هم انجام خواهد شد.

 

پذیرایی مراسم ترحیم

پذیرایی در مراسم ختم و ترحیم یکی از مهم ‌ترین موارد این‌گونه مراسمات می باشد. قسمتی از پذیرایی در حین برگزاری مراسم انجام شده و بخش دیگری بعد از تمام شدن آن صورت می‌گیرد. برای مثال بعد از تمام شدن مراسم، صاحبان عزا تمامیه مهمان ها را به یک تالار پذیرایی یا رستوران دعوت می‌کند.بسته پذیرایی مراسم ختم

همچنین استفاده از مهماندار برای پذیرایی در مراسم ترحیم بسیار محبوب و شایع است، چرا که پذیرایی در چنین مراسماتی کار دشواری بوده و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. که در تشریفات ترحیم غرب نه تنها مهماندار ماهر بلکه یک باریستا حرفه ای هم به همراه تیم پذیرایی به مراسم شما اعزام می کند.

از جمله مواردی که توسط مجموعه تشریفات ترحیم غرب برای پذیرایی در مجالس شما عزیزان ارائه می گردد، عبارتند از؛

1. بسته های پذیرایی در مراسم ترحیم

2. پک های میوه که به صورت پک پذیرایی تک نفره می باشد.

3. سینیخرما و حلوا برای پذیرایی مراسم ختم

4. پذیرایی با انواع آبمیوه های طبیعی و پذیرایی چای و نسکافه در مراسم ترحیمآبمیوه طبیعی ترکیبی

5. غذاهای مخصوص برای پذیرایی مراسم ترحیم

که در ادامه به بحث مهم پذیرایی با نوشیدنی ها ( پذیرایی با قهوه، آبمیوه، چای و ….) می پردازیم و انواع مختلف آن را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در مجموعه تشریفات ترحیم غرب تمامی خدمات مربوط به تشریفات ترحیم و برگزاری مراسم ختم انجام می شود.

نوشیدنی مناسب برای مجلس ترحیم

باید به این نکته توجه کنید که انتخاب نوشیدنی های مراسم ترحیم باید متناسب با فصل مورد نظر باشد. پذیرایی با نوشیدنی در هر فصل با توجه به میزان سردی و گرمی مورد نظرمان تعیین می گردد.

برای پذیرایی از مهمانان مراسم ختم در فصول سرد بهتر است از نوشیدنی ‌های گرم استفاده شود. در حالی که در فصول گرم سال، بیشتر از شربت استفاده می ‌کنند. انتخاب نوع نوشیدنی مراسم ترحیم با توجه به سلیقه میزبان انتخاب می شود.

اگر دچار تردید برای انتخاب نوع نوشیدنی مراسمتان شده اید کافی است با کارشناسان ماهر و با تجربه تشریفات ترحیم غرب تماس گرفته و از راهنماییای آن ها بهره ببرید.

پذیرایی با چای و نسکافه در مراسم ترحیم

مناسب ترین نوشیدنی ‌ها برای مجلس ترحیم، چای و نسکافه است. البته استفاده از نوشیدنی های گرم تنها در فصل‌ های سرد سال توصیه می شود.

چای و نسکافه از نوشیدنی های مناسب برای پذیرایی در مراسم ختم می باشند. انتخاب دیگری که می توان برای مراسم ترحیم از آن بهره برد شیر کاکائو داغ خواهد بود که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

با توجه به این که کاکائو یک ماده‌ انرژی زا است، استفاده از آن سبب افزایش ضربان قلب می گردد. با توجه به این مسئله بهتر است که از شیر کاکائو برای پذیرایی در مجالس ترحیم استفاده نشود. از این رو استفاده از نوشیدنی های ساده مثل چای و نسکافه بهتر می باشد.پذیرایی مراسم ختم با چای

در تشریفات ترحیم غرب از بهترین انواع نوشیدنی ها همچون نسکافه، چای درجه یک، قهوه، شیرکاکائو و …. به انتخاب و سلیقه شما برای پذیرایی مراسمتان استفاده می شود. در حالی که در این تشریفات تمامی نوشیدنی ها از برندهای بنام و بزرگ بوده تا خیال شما عزیزان از بابت کیفیت انواع نوشیدنی ها راحت باشد.

پذیرایی با قهوه در مجالس ترحیم

همانطور که گفته شد انتخاب نوع نوشیدنی یکی از موارد مهم در پذیرایی از مهمانان مراسم می باشد که پذیرایی با چای و نسکافه، یکی از انتخاب های ساده و قابل قبول، برای مراسم عزاداری خواهد بود.پذیرایی مراسم ختم با قهوه

البته نوشیدنی ‌های دیگری مانند قهوه نیز وجود دارد که در پذیرایی مراسم ترحیم استفاده می شود. هر چند که بهتر است این نوشیدنی در مجالسی همچون افتتاحیه یا جشن پایان نامه استفاده شود. چرا که استفاده از نوشیدنی های انرژی زا در مراسم سوگواری مناسب نیستند.

پذیرایی با قهوه در مراسم ترحیم، آرامش پذیری مناسبی را برای صاحبان عزا به وجود نمی ‌آورد. از این رو در مراسم ترحیم، نوشیدنی ‌هایی را که بتوان از آن‌ ها آرامش گرفت باید انتخاب نمود. گرفتن آرامش در اندوه و عزاداری، به کمک نوشیدنی و خوراکی ‌های موجود در مراسم ختم، همانند حلوا، خرما، گلاب و … به وجود خواهد آمد.

نکات مهم برای پذیرایی مجالس ترحیم

استفاده از هل و دارچین برای معطر کردن چای در مراسم ترحیم یکی از گزینه های مناسب می باشد. هل و دارچین عطر بی نظیری را برای چای به ارمغان می ‌آورد.

استفاده از مواد معطر میزان کیفیت نوشیدنی هایی مانند چای را افزایش می دهد. حتی قرار دادن میوه به یا لیمو، در کنار چای به زیباتر شدن سینی پذیرایی با چای و نسکافه کمک قابل توجه ای می ‌کند. نوع چیدمان و به کار بردن خوراکی و مواد دیگر همچون انتخاب نوع نوشیدنی بر روی کیفیت کار تاثیر بسزایی دارد.

تنها وجود انواع خوراکی و نوشیدنی در مراسم ترحیم کافی نمی باشد و سبک درست پذیرایی در بالا بردن میزان کیفیت کار تاثیر ویژه ای دارد.پذیرایی مراسم ختم با ابمیوه طبیعی

برای هر چه آبرومندانه تر برگزار کردن مراسم ختم ایجاد یک سبک و روش درست پذیرایی بسیار مهم می باشد. خیلی از صاحبان عزا، از تشریفات مجالس برای انجام دادن بهتر و مطلوب ‌تر مراسم خود استفاده می نمایند. از این رو مناسب ترین گزینه برای انتخاب تشریفات مجالس، مجموعه ترحیم غرب می باشد که با داشتن سال ها تجربه و سبکی منحصر به فرد بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد داد.

سخن آخر

یکی از اصلی ترین موارد در برگزاری مراسم ترحیم، انجام پذیرایی از مهمان ها خواهد بود که مهم ترین آن ها پذیرایی با چای و نسکافه و انواع نوشیدنی ها می باشد. پذیرایی در این مجالس باید به وسیله پرسنل آموزش دیده و حرفه ای انجام گیرد. تشریفات ترحیم غرب با آموزش کامل به پرسنل خود توانسته است به بهترین نحو از پس پذیرایی در مراسم ترحیم بربیاید و رضایت کامل شما مشتریان عزیزان را جلب نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *