اعزام مهماندار برای پذیرایی در مراسم ختم
پذیرایی و مهمانداری مجالس و مراسم‌ مختلف از جمله برگزاری مراسم ختم، عروسی، جشن تولد و غیره از تهیه وسایل مورد نیاز برای پذیرایی تا نظافت بعد از آن، همواره در نگاه میزبان یک کار سخت و پراسترس به شمار می‌رود. از آنجایی که برنامه‌ریزی و انجام تمام این مراحل برگزاری مراسم زمان‌بر و وقت‌گیر است و انرژی زیادی از میزبان می‌گیرد، بهترین کار این است که از ظرفیت نیروهای مهماندار برای پذیرایی در مجالس خود استفاده کنید. پرسنل پذیرایی و مهمانداری با کمک کردن در قبل و بعد از برگزاری مراسم باعث می‌شوند که میزبان با انرژی کافی و بدون استرس در کنار مهمانان خود حضور داشته باشد.

مهماندار پذیرایی برای مراسم ختم
البته باید در انتخاب چنین افرادی نهایت دقت را داشته باشید و به پارامترهای مختلفی توجه کنید تا مراسم ختم، عروسی، جشن و دورهمی شما به بهترین شکل برگزار شود. در این رابطه مجموعه تشریفات ترحیم غرب با نیروهای آموزش‌ دیده و مجرب و مسلط بر آداب معاشرت و مهمانداری آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان برای برگزاری مجلس مهمانی، دورهمی، مراسم عزاداری و غیره است. پس نگران نباشید و صفر تا صد برگزاری مراسم ختم از صفر تا صد، از اجاره ظروف گرفته تا اجاره اتوبوس، پذیرایی، پک‌های پذیرایی، تهیه غذا و غیره را به نیروهای ما بسپارید. برای دریافت این خدمات و اعزام مهماندار کافی است که درخواست پذیرایی و مهمانداری مجالس و مراسم‌ خاص خود را ثبت کنید. مهمانداران این مجموعه با پوشش مناسب و آشنا با اصول حرفه‌ای مهمانداری شما را جهت برگزاری یک مهمانی با شکوه یاری می‌کنند.

اصول مورد نیاز مهماندار در مجالس و مراسم

برای اینکه یک مراسم ختم یا هر نوع مهمانی دیگری به بهترین شکل ممکن برگزار شود، شما هم به مهماندار آقا و هم به مهماندار خانم نیاز دارید. اما این کافی نیست و هر کدام از این مهمانداران باید به یکسری اصول مسلط باشند تا بتوانند مراسم تولد، عروسی، عزاداری، ترحیم و غیره را به خوبی برگزار کنند. از جمله این اصول مهمانداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهماندار آقا برای پذیرایی مراسم ختم– یک مهماندار برای پذیرایی باید بتواند در ابتدای مراسم، همه میهمانان را ضمن عرض خوش آمدگویی برای حضور در مراسم به سالن اصلی راهنمایی کند.
– حتما در ورود سالن مراسم یک مهماندار به صورت ایستاده حضور داشته باشد تا کسانی که با محیط آشنایی ندارند را به سادگی راهنمایی کند.
– یک مهماندار وظیفه دارد که در صورت لزوم به مهمانان کمک کنند تا نیاز آنها را با احترام برطرف شود و در مدت حضور دچار سردرگمی نشوند.
– مهمانداران آموزش ‌دیده باید در تمام سالن و محل برگزاری مراسم ترحیم یا عروسی پراکنده ‌شوند تا از تمام میهمانان به بهترین شکل پذیرایی کنند.
– تمام مهمانداران باید با اصول پذیرایی آشنا باشند و از تجمع بی‌مورد در یکجا و تردد بیهود در سالن اصلی مراسم خودداری کنند.
– مهماندار آقا و مهماندار خانم به هیچ وجه حق گوش دادن به صحبت‌های میهمانان را ندارند و اجازه اظهارنظر و دخالت در بحث‌های آنها را نخواهند داشت.
– لحن و بیان مهمانداران باید کاملا مودبانه و دوستانه باشد تا به میهمانان احساس خوشایندی منتقل شود.
این ویژگی‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌توانید در بین مهمانداران مجموعه تشریفات ترحیم غرب پیدا کنید. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان و در نهایت جلب رضایت و خشنودی مهمانان از پذیرایی است که در طول مراسم با آرامش از مهمانی لذت ببرند.

چه تعداد مهماندار برای پذیرایی لازم است؟

تعداد نیروی مورد نیاز برای پذیرایی و مهمانداری در مجالس و مراسم‌ ترحیم، عروسی و سایر جشن‌ها بستگی به تعداد میهمانان، نوع مراسم، حجم کار پذیرایی و غیره دارد. همواره سعی کنید سر خود را به عنوان میزبان خلوت کنید تا فرصت بیشتری را برای معاشرت و صحبت کردن با میهمانان خود داشته باشید. در این راستا همه کارهای مربوط به پذیرایی را بر عهده مهمانداران بگذارید.
اعزام مهماندار برای پذیرایی و سایر نیروهای خدماتی به شما کمک خواهد کرد که از تجربه و توانمندی آنها برای پذیرایی و میزبانی مناسب از میهمانان خود در مراسم مورد نظر خود استفاده کنید. پرسنل پذیرایی اغلب با آداب و رسوم میزبانی و اصول پذیرایی آشنایی کامل دارند و باعث می‌شوند تا مهمانی و مراسم شما هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
بنابراین هنگام ثبت درخواست اعزام مهماندار از مجموعه تشریفات ترحیم غرب به میزان گستردگی مراسم خود توجه کنید و بعد درخواست نیروی مهماندار بدهید. هر چه تعداد میهمانان و تنوع اقلام پذیرایی شما بیشتر باشد به همان میزان نیاز به تعداد مهماندار بیشتری خواهید داشت. از طرفی دیگر به نوع مجالس خود نیز توجه کنید، گاهی برای برگزاری مراسم ترحیم قسمت بانوان به خصوص در مساجد تفکیک خواهد شد. بنابراین برای اینگونه مراسم حتما درخواست اعزام مهماندار خانم بدهید تا پذیرایی به بهترین شکل انجام شود.

مهماندار برای مراسم ختم
در این بین توجه داشته باشید که مهمانداران خانم اغلب طرفداران بیشتری برای برگزاری مراسم دارند چرا که میزان ظرافت و دقت آنها در انجام کارها بهتر است. همچنین خوش‌رو و خوش ‌برخورد هستند و با حوصله به خواسته‌های میهمانان رسیدگی می‌کنند.

چرا اعزام مهماندار را به ترحیم غرب بسپاریم؟

مجموعه تشریفات ترحیم غرب یکی از شرکت‌‌های خدماتی است که در زمینه‌های مختلفی اعم از اعزام مهماندار برای پذیرایی در مراسم و مجالس با ویژگی‌‌های منحصر به فرد فعالیت دارد. این مجموعه با اعزام نیروی پذیرایی با ظاهری شیک و تمیز در محل مورد نظر شما باعث می‌شود که مراسم ترحیم و عزاداری، مجالس عروسی، جشن تولد، کنفرانس‌ها و سمینارهای شما به بهترین شکل برگزار شود. از طرفی دیگر قیمت پذیرایی مجالس توسط مهمانداران ترحیم غرب بسیار مناسب و قرون به‌ صرفه است.
بر این اساس این مجموعه دارای نیروهای مهماندار آموزش دیده بسیاری است که می‌توانند خدمات مورد نیاز را به موقع و با کیفیت بالا به میهمانان شما ارائه دهند. همچنین مهمانداران این مجموعه از ابتدای مراسم با میهمانان شما با احترام و ادبیات مناسب صحبت خواهند کرد و در نهایت آنها را با روی خوش بدرقه می‌کنند. پس با این همه، برای شما به عنوان میزبان دیگر جای هیچ نگرانی باقی نمی‌‌ماند. بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما برای بررسی وضعیت مراسم اعزام خواهند شد تا مشکلات و نواقص احتمالی را در اسرع وقت پیگیری و اصلاح کنند.

کلمه کلیدی: مهماندار برای پذیرایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *