با توجه به تنوع در سلایق و فرهنگ گوناگون و متعدد در خانواده های ایرانی، برگزاری مراسم ترحیم لاکچری با توجه به جایگاه اجتماعی و نوع تفکر صاحبان عزا مورد استقبال قرار گرفته است. نوع برگزاری این گونه مراسم ها متفاوت بوده و تشریفات آن باید به صورت دقیق و منظم با بهترین سلیقه و بالاترین کیفیت و مرغوب ترین اقلام صورت گیرد. از این رو برای برگزاری چنین مراسمی بهتر است از خدمات تشریفات ترحیم استفاده نمائید.

بهترین انتخاب برای مراسم ترحیم لاکچری، مجموعه تشریفات ترحیم غرب است که علاوه بر برگزاری مراسم ترحیم به صورت لاکچری و آبرومندانه، کلیه خدمات مربوط به تشریفات ترحیم، برگزاری مراس ترحیم، اجاره ظروف و میز و صندلی برای مراسم و … را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت انجام می دهد.پذیرایی مراسم ختم با چای

برگزاری مراسم ختم لاکچری توسط شرکت های تشریفات ترحیم

مهم ترین مورد برای برگزاری مراسم ترحیم شکیل و آبرومندانه نحوه برگزاری و مجموعه تشریفاتی که انتخاب کردید، می باشد. موسسه ای که مسئول مراسم ترحیم لاکچری شما است باید از جزئی ترین تا اصلی ترین موارد برگزاری مراسم ختم را دانسته و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. انتخاب لباس مناسب برای مهماندار ها و بارستا، تزئین و گل آرایی میز یادبود و پک های پذیرایی، شمع آرایی زیبا، انتخاب بهترین و مناسب ترین منوی برای پذیرایی و غذا، استفاده از ظروف درجه یک و برند برای مراسم، مهمانداران آموزش دیده ماهر با رعایت کلیه نکات تشریفاتی برای پذیرایی و خیرمقدم و … از مهم ترین موارد است که باید یک مجموعه تشریفات رعایت کند.

از این رو بهترین انتخاب تشریفات ترحیم غرب است که با سال ها تجربه در انجام مراسم لاکچری و شکیل به شما عزیزان می تواند کمک زیادی کند. این مجموعه علاوه بر برگزاری مراسم به صورت شکیل و آبرومندانه، کلیه خدمات مربوط به برگزاری مراسم چهلم در سالن اجتماعات، مساجد و بهشت زهرا و کرایه اتوبوس بهشت زهرا و …. را به بهترین نحو انجام می دهد.

مکان های برگزاری مراسم ترحیم

در حالتی که مایل به برگزاری مراسم ترحیم شکیل هستید انتخاب مکان برای مراسم مهم ترین مسئله خواهد بود که باید آن را به مجموعه تشریفات ترحیم خبر دهید تا مناسب با آن مکان مراسم را برگزار کنند. این مکان ها عبارتند از:

1- بهشت زهرا و مسجد

اگر مراسم در بهشت زهرا برگزار می شود رعایت نکات زیر بسیار مهم می باشد که باید به آن ها دقت کنید:مراسم خاکسپاری بهشت زهرا

1- انتخاب قبر در بخش های قدیمی بهشت زهرا بسیار مناسب است و این امکان را به شما می دهد که از هیاهو و شلوغی قطعات جدید به دور باشید.

2- برای خدمات در بهشت زهرا نصب سایبان و صندلی و میز پذیرایی از مهم ترین موردهای تشریفات خواهد بود که باید از بهترین و شیک ترین اقلام استفاده شود. فرش یا چمن کردن مکان برگزاری مراسم ظاهری خاص و ویژه به مراسم ترحیم لاکچری می دهد. به همین دلیل برای آگاهی بیشتر در مورد نکات برگزاری در بهشت زهرا می توانید با کارشناسان تشریفات ترحیم غرب تماس بگیرید.

2- برگزاری مراسم ختم لاکچری در منازل و سالن اجتماعات

در صورتی که منزل دارای فضایی مناسب برای برگزاری مراسم باشد، می توانید بهترین تشریفات را برای خود در نظر بگیرید . انتخاب صندلی و میز پذیرایی، تزئین میز پذیرایی، گل آرایی میزها، انتخاب چیدمان عالی و مناسب برای پذیرایی و … از مهم ترین موارد خواهند بود که در تشریفات ترحیم غرب تمامی این نکات رعایت خواهد شد و بهترین پذیرایی را از مهمانان شما عزیزان خواهند کرد.

3- تالارهای پذیرایی و هتل

انتخاب مناسب تالارهای پذیرایی و هتل برای برگزاری مراسم ترحیم می تواند خیال صاحبان عزا را از نظر تشریفات بسیار راحت کند. که یکی از معتبرترین این مکان ها، مجموعه تشریفات ترحیم غرب می باشد که دارای کادری مجرب و ماهر برای انجام چنین مراسم های لاکچری است که از مرغوب ترین مواد غذایی و بهترین ظروف برای مجالس شما عزیزان استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برگزاری مراسم ترحیم لاکچری می توانید با کارشناسان ماهر و با دانش مجموعه ما تماس گرفته و تمامی سوالات خود را از آن ها بپرسید.

نکاتی مهم برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری

1 – استفاده از مهمانداران مجرب و ماهر 

مهماندار مراسم با تجربه و ماهر می تواند خواسته های مهم صاحبان مراسم را در لاکچری بودن شکل پذیرایی برآورده کند. یک مجلس با بهترین منو ولی بدون مهماندار ماهر نه تنها لاکچری بودن مجلس بلکه تمام مراسم را زیر سوال خواهد برد. به طور کلی خوب یا بد بودن هر مراسم ترحیم لاکچری به نحوه پذیرایی مهمانداران مراسم بر می گردد. از این رو تشریفات ترحیم غرب از ماهرترین و باتجربه ترین مهمانداران و باریستاها برای برگزاری مراسک شما عزیزان استفاده خواهد کرد. مهمانداران مجموعه ما آموزش های لازم را یاد گرفته اند و بسیار شیک و مرتب در مراسم شا حاضر خواهند شد.

2 – لباس فرم مناسب مهمانداران مراسم

به طور کل لباس یکسان و یک شکل که بر تن مهمانداران تشریفات است را لباس فرم گویند که این لباس می تواند شکل و رنگ و جنس گوناگونی داشته باشد، حال این که هر مقدار مدل این لباس رسمی تر و شکیل تر باشد، میزان لاکچری بودن مراسم ترحیم بیشتر شده و به چشم خواهد آمد که البته در گروه تشریفات ترحیم غرب کلیه مهمانداران دارای این لباس از مرغوب ترین و بهترین جنس می باشد که شکل و ظاهری لاکچری به مراسم شما عزیزان خواهد داد.

3 – نظم در برگزاری مراسم ترحیم

به هر اندازه نظم و دقت برگزاری مراسم ختم بیشتر باشد، لاکچری و آبرومندانه بودن آن بیشتر به چشم می آید. این نظم شامل شکل پذیرایی در ترتیب وسایل و چیدمان با دقت و منظم پیش دستی ها، میوه هاف خالی نبودن دیس های حلوا و خرما و شیرینی ترحیم و …. خواهد بود. در تشریفات ترحیم غرب از با کیفیت ترین و بهترین اقلام و مواد غذایی استفاده خواهد شد و تمام مهماندارها و پرسنل با نظم و دقت بالایی از مهمانان پذیرایی خواهند کرد.پذیرایی مراسم ختم

4 – مدیر داخلی مجالس 

از اصلی ترین نکات در برگزرای مجلس ترحیم لاکچری وجود مدیر داخلی در قسمت آقایان و بانوان خواهد بود. مدیر داخلی هماهنگ کننده کلیه امور و کارها در زمان برگزاری مراسم می باشد. لاکچری ترین تشریفات مراسم ترحیم بدون وجود مدیر داخلی باعث به وجود آمدن نابسامانی و بی نظمی در مجلس خواهد شد.

5 – نوع وسایل پذیرایی

پیش دستی لاکچری میوه را می توان اینگونه تعریف کرد که یک باید دارای یک عدد دستمال کاغذی تمیز، کارد و چنگال میوه خوری استیل سنگین و چهار مدل میوه فصل باشد و کلیه میوه ها باید خرید روز و تازه و خوش رنگ و از بهترین نوع میوه فصل باشد. که در مجموعه ما به خاطر قراردادی که با انواع میادین میوه و تره بار دارد از بهترین و با کیفیت ترین میوه ها در مراسم ترحیم لاکچری استفاده کرده و خیال شما عزیزان را از این بابت راحت خواهد کرد.

مجموعه ما بهترین پذیرایی را انجام می دهد که شامل انواع آبمیوه طبیعی، سینی حلوا و خرما مجلسی، بهترین انواع چایی و نسکافه و …. خواهد بود. از این رو برای آگاهی از چگونگی برگزاری مراسم ترحیم لاکچری و برگزاری انواع مراسم ها می توانید به مکان تشریفات ترحیم غرب مراجعه کرده یا با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

6 – تزئین میز مراسم ترحیم

یک میز ترحیم بزرگ و چند طبقه با رومیزی هایی از پارچه های توری و حریر و ترمه در رنگ بندی های مختلف و مناسب و جا شمعی های ارزشمند با تزئین شمع های زیبا و شکیل به همراه گل آرایی مناسب زیبایی ویژه ای را به مراسم شما خواهد داد. البته هر چه مقدار گل آرایی بیشتر باشد مراسم شما لاکچری و شکیل تر نشان داده می شود.

7 – گل آرایی زیبا و شکیل 

ما ایرانیان از قدیم تا به امروز وجود گل و هدیه دادن آن را لازمه زیبایی و لاکچری مجالس خود می دانیم. قرار دادن یک گل یا یک دسته گل بر روی هر میز پذیرایی میزان لاکچری بودن مجلس را بالا برده و به طور کلی گل ها زیبایی خاص و ویژه ای را به مراسم ترحیم می دهند.

در تشریفات ترحیم غرب از با تجربه ترین افراد برای تزئین و طراحی میزها و میز ترحیم استفاد خواهد شد که همین امر موجب می شود تا میزها بسیار شکیل و زیبا دیده شوند و مراسم ترحیم شما آبرومندانه و لاکچری برگزار شد.

سخن آخر

یکی از مهم ترین قسمت های خدمات مجموعه تشریفات ترحیم غرب بخش برگزاری مراسم ترحیم لاکچری است که تمامی خدمات مربوط به آن را می داند و به بهترین شکل انجام خواهند داد. این مجموعه با برگزاری تعداد زیادی مراسم ترحیم لاکچری توانسته است در این زمینه دارای تجربه و سابقه زیادی شود و این تضمین را به شما عزیزان می دهد که مراسمتان بسیار شکیل و لاکچری برگزار خواهد شد. می توانید برای مشاهده نمونه تشریفات لاکچری و پذیرایی مراسم ترحیم و … به سایت مجموعه تشریفات ترحیم غرب مراجعه نمائید. یرای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی برگزاری مراسم ترحیم لاکچری می توانید با کارشناسان ماهر ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *